A :D

Categories School

Hallo 🙂 Jeg har vært borte lenge fordi jeg ble for opptatt med eksamen. Vi hadde første gruppeinnlevering den 03.mars og da måtte vi jobbe intensivt med ferdigstille eksamen. Heldigvis hadde vi allerede jobbet med den før. Vi måtte bare redigere den slik at vi fikk med de vi måtte forandre ut i fra tilbakemeldingene vi hadde fått.

Rett etter 03.mars gikk jeg rett inn på å jobbe med muntlig eksamen som jeg tok i dag. Jeg måtte lese stoffet jeg trengte i tillegg til å måtte velge en case. Helt frem til i går var jeg ikke helt klar. Jeg hadde laget power point presentasjon, men følte at det jeg skulle presentere var ikke helt sammenhengende!

En halvtime før jeg skulle ha eksamen fikk jeg eksamensnerver. Det er lenge til jeg følte så nervøs. Da det var min tur inne i eksamenslokalet bare snakket jeg. Vi skal egentlig snakke i 10 minutter, men det føltes ut som at jeg snakket i 5! Jeg var veldig nervøs og trodde at stoffet jeg hadde var for tynt og lite teoretisk. Etter at jeg var ferdig med presentasjonen min måtte jeg sette meg ned, og de stillte meg en del spørsmål. Jeg svarte på spørsmålene, og heldigvis hadde jeg lest teorien og kunne litt om forhandling fra før av. De ba meg om å komme ut etter spørsmålsrunden.

Da jeg ble kalt inn tilbake var jeg veldig nervøs. De sa de var veldig fornøyd med min presentasjon. Jeg var visst behagelig å høre på, var oversiktlig, og hadde de riktig teoriene på plass. De var så fornøyd at de ga meg en A!

Hallo, jeg fikk en A. Jeg tror ikke jeg har fått A i muntlig før. Nå kan jeg slappe av i noen timer før jeg begynner med eksamenslesing igjen. Jeg har nemlig siste eksamen den 18.mars. Jeg håper at det vil gå like bra denne gangen 😀

3 kommentarer

3 thoughts on “A :D

  1. Så fantastisk bra da, gratulerer med A´en!
    Det er bra gjort 😀
    er naturlig med litt nerver, det har jeg også på sånne muntlige fremføringer, huff xP
    Du får ha lykke til med eksamenslesingen videre til neste eksamen 😉

  2. Henriette Celin: Tusen Takk Henriette 😀 Håper du har hatt det fint i det siste 😀
    Nå er det å fortsette med eksamenslesingen for meg <3
    Ha en fin kveld <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *