Long days

Categories Blogg

Heisann,
Denne uken har vært en litt hektisk uke.  Vi har nemlig fått andre eksamensoppgaven som skal leveres nå på mandag.  Gruppen hår kommet i gang med den,  men den er fortsatt en ganske vanskelig oppgave. Vi har egentlig alt vi trenger,  men det er hvordan det skal settes opp som er problemet. 
Det er også jobbuken min denne uken og det har vært slitsomt.  På onsdag så begynte jeg på jobb kl 06:45,men måtte være oppe kl 04:30. Å våkne opp så tidlig i seg selv er ganske slitsomt at jeg fortsatt var sliten i går. 
Treningsøkter er ganske skuffende denne uken.  Jeg har bare trent hele to ganger 🙁 jeg får heller ta igjen neste uke.
Jeg så forresten filming av Snømannen her om dagen.  Etter litt venting så jeg Michael Fassbender til slutt! Han er så kjekk.  Det var desverre ikke lov å ta bilder med han,  da han avviser det siden han er på jobb.  Men her er det eneste bildet jeg har tatt fra avstand.  Han er den som har kaffe i hånden

5 kommentarer

5 thoughts on “Long days

  1. Uff, med en jobb man må stå opp SÅ tidlig skjønner jeg at det blir slitsomt med eksamen i tillegg. Og trening blir jo enda vanskeligere å få til, syntes 2 økter er bra jeg da 😉
    og så kult at du så det og han 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *