Go’Grilla Food Truck

Categories Food

English translation below the picture 🙂 

For noen uker siden gikk forbi en food truck rett ved siden av Nobels Fredssenter. Jeg hadde lyst til å smake på søtpotet fries, men den dagen skulle jeg desverre spise et annet sted. Da jeg gikk forbi samme sted noen timer senere var food trucken allerede stengt. Jeg trodde ikke at jeg skulle se den igjen og jeg hadde også glemt hva den het.

I går mens jeg var på vei til skolen så jeg food trucken igjen og den heter Go’Grilla Food Truck. Jeg måtte bare få smakt på maten deres. Jeg fikk for en søtpotet fries med chillimajones som kostet kr 50,-. Den var veldig god! Likte kombinasjonen av noe som var søtt, salt og litt sprøtt. Aldri smakt noe liknende. Porsjonen jeg fikk synes jeg var ganske mye, hadde nok ikke bestillt en til meg selv neste gang. Neida, jeg hadde bestilt en til meg selv neste gang, den var jo veldig god.

Jeg tror jeg må stikke innom nettsiden deres ofte for å finne ut hvor de befinner seg. Føler meg som en stalker XD Jeg må få prøve en av deres burgere, og det skal jeg garantert når jeg ser food trucken igjen.

Har dere smakt på burgere som de serverer? Er de gode? Hva anbefaler du?


//A few weeks ago I walked past a food truck right beside the Nobel Peace Center. I wanted to try their sweet potato fries, but unfortunately I was going to a different place to dine. When I walked past the same place a few hours later, the food truck was already gone. I also forgot what they were called, so I didn’t have the chance to search for it. I didn’t even think that I would be seeing it again. 

Yesterday while I was walking towards school I saw the food truck, it’s called Go’Grilla Food Truck. I knew I just had to try their food. I bought the sweet potato fries with chili mayo for 50NOK. It was very delicous. I really liked the combination of sweet, salty and a little bit of crispiness. I have never tried anything like it before. I do think that the portion I got was a bit too much for me. I don’t think that I would order one just for myself the next time. Nah, I’m just kidding, I would have ordered one just for me next time. How can I not? When it was delicous.

I think I might need to visit their website often to find out where they are. I kinda feel like a stalker XD I actually would like to try some of their burgers the next time I cross paths with Go’Grilla food truck.

Have you tried any of their burgers? Are they good? and what can you recommend?

#gogrillafoodtruck

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Go’Grilla Food Truck

  1. Takk så spennende! Kommer til å følge med fremover! Maten så forresten god ut. Ble sulten gitt Hehe. Ha en fin helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *