Luksusveske ønsker

Categories Blogg

Kjenner at eksamensperioden nærmer seg når man begynner å se etter irrelevante ting å gjøre. Jeg har stoppet å kjøpe vesker da jeg har rett og slett ikke behov for noe mere, jeg har alt av veskene som jeg trenger. Det er fortsatt lov å drømme om å kjøpe seg en ny veske. Mange av disse veksene jeg ønsker meg er i svart! Det er fordi svart passer til absolutt alt, og fordi jeg ikke liker sterke farger som skriker “se på meg”.  Veske nummer 6 er en mini versjon av en veske jeg har fra før av.

Jeg vil nok ikke kjøpe disse veskene i nærmeste framtid, da jeg vil heller prioritere å bruke pengene mine på fornuftige ting som å spare til egenkapital eller å reise 😛 Jeg tror ikke jeg vil få god samvittighet på å bruke svimlende store summer på vesker, men jeg synes at det er lov å drømme og like de for det.

Jeg har valgt å ikke konvertere fra amerikansk dollar tl norske kroner da prisen i dollar er det eneste jeg kan forholde meg til. Jeg vet desverre ikke hvor mye disse veskene koster i butikkene her i Norge og evt. hvor mye det vil koste totalt med frakt og toll.

Veske nr 1 fra Gucci koster 1350 USD og finnes her.//Veske nr 2 som er også fra Gucci koster det samme som veske nr 1 og finnes her.//Veske nr 3 fra Givenchy koster 2435USD og finnes her. //Veske nr 4 Mansur Gavriel koster  675 USD og finnes her. //Veske nr 5 fra Mansur Gavriel  koster 495USD og finnes her. //Veske nr 6 fra Mansur Gavriel koster 625USD og finnes her. //Veske nr 7 fra Yves Saint Laurent koster 2750USD og finnes her. //Veske nr 8 fra Yves Saint Laurent koster 1890USD og finnes her. //Veske nr 9  fra Yves Saint Laurent koster 2450USD og finnes her.


//I can tell that examination is nearning since I procrastinate a lot. I have stopped buying bags since I have no need for any new one, I have all the bags that I need. Luckily dreaming of buying a bag or two is allowed. A lot of the bags I like are in black. It is mainly because everything fits with black and because I don’t like any attention grabbing bags. Bag number 6 is a mini version of a bag I have, I am allowed to dream of owning two pairs of almost the same bag.

I would not buy any of these bags in the near future, since I would rather use my money on something smart like saving up for a house or for vacations. I don’t think my conscience would allow me to use that much money on bags, but like I mentioned I am allowed to dream.

I chose not to convert the prices from American dollars to Norwegian kroner. Unfortunately I do not know how much these bags costs here in Norway or how much they cost with shipping and taxes.

Bag nr. 1 from Gucci costs 1350 USD and can be found here.//Bag nr. 2 from Gucci costs the same and can be found here.//Bag nr. 3 from Givenchy costs 2435USD and can be found here. //Bag nr. 4 from Mansur Gavriel costs 675 USD and can be found here. //Bag nr. 5 from Mansur Gavriel  costs 495USD and can be found here. //Bag nr. 6 from Mansur Gavriel costs 625USD and can be found here. //Bag nr. 7 fromYves Saint Laurent costs 2750USD and can be found here. //Bag nr. 8 from fra Yves Saint Laurent costs 1890USD and can be found here. //Bag nr. 9 fromYves Saint Laurent costs 2450USD and can be found here.

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Luksusveske ønsker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *