New hair!

Categories Beauty

I går bestemte jeg meg for å klippe håret, sist gang jeg klippet den var vel i desember 2013! Det var egentlig på tide at jeg klippet håret. Tuppene på håret mitt var så slitt fra blekingen jeg gjorde i april i fjor. Jeg hadde helbleket håret mitt i april i fjor, også farget jeg den mørkebrunt like før skolestart også har det blitt lysere pga solen som igjen resulterte i hårfargen jeg har nå.Man kan også se helt tydelig etterveksten min, som er faktisk ganske lang nå. Jeg hadde faktisk veldig lyst til å farge håret slik at jeg får en jevn hårfarge, men det tar jeg kanskje en annen gang.

Å klippe håret så mye var faktisk ganske deilig. Håret mitt føles mye sunnere ut! Det er en helt fantastisk følelse. Jeg må innrømme at det føles litt uvant å ha kort hår. Jeg får ikke fletten den som jeg pleide å gjøre før, men det vokser jo om ikke så lenge 😀

2 kommentarer

2 thoughts on “New hair!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *