Konkurranse:Vinn kamera!

Categories Contest

Konkurransen er avsluttet og vinneren er kontaktet.

Hei, jeg tenkte å kjøre ut en konkurranse om å vinne en Kodak Fun Saver 27 engangskamera. Det er jo sommerferie og da hadde det vært perfekt med en kamera for å bevare minner.Den skal være enkelt å bruke. Kvaliteten til kameraet er god og egner seg både innen-og utendørsbruk. Det er også en blits som hjelper mye dersom omgivelsen er mørk.

Alle kan delta i konkurransen og det er veldig enkelt å bli med i konkurransen. Alt man trenger å gjøre er å kommentere hvorfor du bør vinne og husk å skriv ned eposten din slik at jeg kan kontakte deg om du vinner. 

Konkurransen avsluttes den 16.juli. Lykke til 😀


//Hi, I thought of having a contest on winning a Kodak Fun Saver 27 single-use camera. It is after all summer vacation and it would be perfect to have a camera to save memories. The camera is supposedly easy to use. The quality is good and it can be used both indoors and outdoors. The camera also has a flash which helps a lot when the background is dark.

Every one can join the contest and it is actually pretty easy to participate. All you have to do is to comment on why you should win, and of course remember to write your e-mail address so that I can contact you if you win.

The contest ends on July 16th. Good luck 😀

 

22 kommentarer

22 thoughts on “Konkurranse:Vinn kamera!

  1. Det hadde vært gøy å vinne slik at ungene kunne tatt feriebilder fra deres eget perspektiv 🙂 moro for oss andre å se hvordan de opplever ferien også 🙂

  2. Hadde vært innmari moro å vinne,ingenting er som klassiske bilder:) Hadde også passet bra siden jeg ikke har noe kamera nå;)

  3. Ønsker å vinne da jeg ikke har kamera i det hele tatt.Jadde vært perfekt med et engangskamera så jeg kan ta flotte feriebilder på den gode gamle måten .God sommer

  4. Sommerferien på hytta ved sjøen, sammen med familie og venner har jeg lyst til å forevige med bilder, engangskamera er supert !!! 🙂 ha en fin sommer alle sammen 🙂
    Hilsen Elin 🙂

  5. Fordi dette kameraet kunne jeg virkelig ha hatt godt nytte av! ^-^
    Ikke har jeg Kamera fra før av, heller (visst man ser bort fra Kamera-funksjonen på Smarttelefonen, så klart!).

  6. Husker “Kodak-øyeblikk”- reklamene på TV fra noen år tilbake. Akkurat derfor jeg vil vinne, for å kunne ta bilde av minneverdige øyeblikk. Minneverdige øyeblikk er som oftest ikke hvor man stiller seg opp for å ta bilde, men alle “der og da” øyeblikkene som skjer enten om det er en helt vanlig hverdag eller en spesiell anledning. Jeg ville hatt engangskameraet i veska/lomma e.l for alltid å ha det tilgjengelig dersom et “Kodak-øyeblikk” skulle dukke opp, slik at det minneverdige øyeblikket for en gangs skyld kunne bli festet til film 🙂
    Ha en riktig god sommer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *