Minions!!!!

Categories Film

Før jeg så på filmen så stakk jeg innom Mathallen. Gledet meg til å spise kyllingburger fra Stangeriet, men de var stengt. Så da ble det en ribbe med teriyaki saus på meg fra Obento Box. Maten på Mathallen er faktisk ikke så dyrt, ganske greie priser faktisk.

Minions skuffet ikke i det hele tatt. Beste filmen jeg har sett så langt! Det var en ganske full sal i stad og det var flere voksne enn barn der. Det var en virkelig morsom og underholdene film. Selv om man ikke kan forstå liksomspråket de bruker, så forstår man hva de sier uansett. Det er i hvertfall en film for både voksne og barn. Minions er så søte, spesiell Bob. Bob er favoritten min etter å ha sett filmen. Kevin og Stuart er ganske greie, men Bob er desidert det beste 😀 Jeg vil ha flere Minions filmer 😀

//Before I watched the film, I went to Mathallen to buy some food. I was looking forward to eating chicken burger from Stangeriet, but they were closes. I opted for pork ribs with teriyaki sauce from Obento Box. Mathallen is actually not that expensive, and they do serve decent or rather good food.

Minions did not disappoint AT ALL. Like it was the best movie ever! The teathre was actually quite full, and there were actually more adults than children there. It is really a fun and entertaining movie. Even though you don’t understand their gibberish language you understand them. It is definitely a movie for both adults and children. Minions are adorable, especially Bob. After watching the movie, Bob is my favorite. Kevin and Stuart are actually okay too, but I like Bob more. I want more Minions movie!!!!

#minions

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *