Great way to start the month

Categories Blogg

Juli ser ut til å være lykkemåneden min. Jeg fikk nemlig to gode nyheter i går, men jeg har også flere nyheter. Den første gladnyheten er at jeg får endelig jobbe to faste dager i uken og den andre nyheten er at jeg har vunnet i en av de konkurransene jeg har vært med på. 

Jeg er utrolig glad for å få jobbet to faste dager i uken. Vanligvis søker jeg vakter i hverdagene og det er ikke alltid jeg får vakter fordi det er ikke behov bl.a. Å få to faste hverdager i uken sikrer meg jobb i hverdagene og det er en så utrolig bra følelse. Problemet med det er da at det er bedriften som velger hvilke dager jeg skal jobbe da og dette kan være problematisk med tanke på skolen. Tenkte at dersom en av de dagene kolliderer med timene mine så kan jeg kanskje ta en annen time.

Den andre gladmeldingen jeg fikk var dette:

Hei !Du er trukket ut som en av vinnerne av en Office 365-pakke! Gratulerer! 🙂 Send en mail til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og adresse, så sørger vi for at du får premien din. 🙂

Hvor kult er det ikke å vinne? Selv om jeg ikke har behov for det er det så er det ganske kult å vinne. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre med premien når jeg får den.

Så fikk jeg faktisk også en annen nesten gladnyhet. Jeg skal bli fadder i år. Jeg trodde faktisk ikke at jeg skulle være en fadder siden jeg ikke hørte noe svar tilbake. Det kan være problematisk siden jeg har nå fått to faste dager i uken som skal begynne i august i tillegg så er fadderuken jobbhelgen min. Skikkelig problematisk hvis du spør meg.

Jeg har også endelig fått Micro3D printeren min som jeg egentlig skulle ha fått i februar 😀

Jeg håper bare egentlig på at alt går oppover for meg nå 😀

//July seems to be my lucky month. I got two good news, or maybe more. The first good news I got yesterday was that I will be working two days on weekdays and the other one is that I won at a contest that I participated in.

I am extremely happy that I get to work two days during the weekedays. Usually I have to apply to work during the weekdays, and I don’t always get to work when I apply. Giving me two days fixed on my contract actually secures me in some way. I don’t get to chose which days I have, my work does but I am okay with that. It does however give me a bit of a dilemma. One or actually both days may collide with my school or classes.

The other good news I got was that I received a message saying that I won Office365 for a year or so. It was a prize for the contest I was in that I wrote about in my blog. Even though I don’t really need an Office 365 for now I still think it is cool to win something. I am not sure what to do with the prize when I get it.

I received a mail saying that I am going to be a fadder, I think it is mentor in English not quite sure. Basically we get assigned new students and we introduce them to the school and go to school arrangements or so in a week. When I applied I thought it was already too late and that I didn’t get it since I haven’t heard anything. It could be a bit problematic as it is my work weekend during that time, and I have two days to work during the weekdays.

Another great news is that I finally received my Micro 3D printer that I was supposed to get on February.

I actually hope that everything goes great from here on.

4 kommentarer

4 thoughts on “Great way to start the month

  1. Så koselige nyheter da, gledes på dine vegne, sikker på at alt går oppover for deg, tenk positive tanker.
    Hadde blitt kjempeglad for en kommentar tilbake 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *