Fredag og lønning

Categories Blogg

I dag fikk jeg lønnen min, men pengene forsvant like fort som jeg fikk de. Jeg har satt en stor del av lønnen til en sparekonto, men jeg har fortsatt penger på brukskontoene mine.  Fikk også mail i dag om skattepengene, litt deilig å ikke få skattesmell.

Dagen i dag har egentlig gått fort synes jeg. Kanskje dette er fordi jeg så ferdig Orange Is The New Black. Digger serien! Piper er blitt så bad ass. Har i tilegg fikset utseende på bloggen. Skal fortsette å jobbe med det fordi jeg er fortsatt ikke fornøyd.

Siden det var lønning så ble det maki til lunsj 🙂 Bestiller alltid sushi og maki på Godbit Majorstuen. Som alltid så bestiller jeg Godbit maki og futomaki. Begge er ikke for meg, kun godbit maki.

I dag er også siste treningsøkten på gymmen pga ferie. Var en deilig treningsøkt. Tok faktisk mindre enn to timer siden vi bare var 3stk, mindre pauser. Fikk også prøvd en el-sykkel! Den kjører fort og er nok ganske deilig når man sykler oppoverbakker. Ønsker meg faktisk det 🙂

//I received my salary today,  but it disappeared just as fast as I got it. I actually set aside a great amount on a savings account, so I still have money on my account. I also received a mail today about the tax returns. So relieving to know I will be getting money back.

My day has actually passed by fast. Maybe because I finished watching Orange Is The New Black. I absolutely love the series. Piper has become so bad ass! I also spent a lot of time fixing my blog.  I am still not contented with how it looks,  so I will be fixing it later.

Since it is payday I decided to treat myself with some maki for lunch. I always order at Godbit Majorstuen. As usual I order Godbit maki and futomaki. Both are not for myself,  just the godbit maki

Today is also the last training day for the summer because people are going on vacations. It took actually less than two hours since we were only three.  We took lesd breaks. Oh,  I also got to try an electric bike. It drives fast! Perfect for biking uphill. I might save for one 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Fredag og lønning

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *