Snart der..

Categories School

Å våkne opp kl 8:30 tre dager på rad er veldig vanskelig spesielt for meg som er vant til å sove veldig sent på kvelden. Jeg har vært flink til å jobbe med eksamen både i går og for i går. Det som vi gjorde i dag var å henvise kilder på korrekt måte, legge til mer tekst og ikke minst forandre på teksten slik at den stiller de kravene til skolen. 

Etter å ha jobbet med oppgaven i en  time dro vi rett til forelesningen. I skrivende stund vil jeg si at forelesningen i dag er en av de tørreste som vi har hatt.  Veldig kjedelig.  Jeg tror vi skal droppe siste timen,  vi får jo ikke noen utbytte av å være her.

Jeg gleder meg også  til treningenn i dag,  det er fordi det er treningsdagen jeg liker mest – LEGDAY! Jeg skal heldigvis ikke trene før kl 17 idag så da har jeg tid til å hvile og sove litt.  Vi snakkes senere og forresten jeg holder en konkurranse frem til tirsdag så det er bare å delta 🙂 

//Waking up at 8:30 AM three days in a row is very hard, especially for me that sleeps very late at night. I must say I have been good at working with our exam both yesterday and the day before yesterday. What we did today was to use our sources in the correct way, add more text and change it so that it abides with our schools requirements. 

After working with the exam for one  hour we had to go straight to our lecture. As I am writing this now I must say that this is one of the most boring lectures ever.  It is sad because it is actually a good subject. It is so boring that I don’t really benefit from being here,  so I think I’ll drop this lecture for now.

I am excited to train to day,  and it because today is my favorite work out day-LEGDAY! I will be training around 5PM which means I have time to rest and sleep.  I need to go now,  see you soon oh and I have a contest that ends on Tuesday.  You can participate in it if you want. 

4 kommentarer

4 thoughts on “Snart der..

  1. Det er litt tungt og stå opp tidelig hver dag om man liker og ligge og sove litt lenge ja og sovner sent på kvelden.. kjenner på den selv. Du får ha mye lykke til med alt skole arbeidet 🙂

  2. Pah, stå på videre med eksamen! Tror nok dette er den mest demotivenrende tiden av året, så det blir nok bedre etter hvert 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *