Reise!

Categories Travels

I år har jeg vært på fem reiser så langt, det blir da seks om fire dager. Jeg er da virkelig glad i å reise og jeg mener at det er noe som man gjøre. Det er jo så mye fint å se rundt hele verden. 

Som alle andre mennesker er jeg en vanedyr! Jeg var i London, Paris, Rüst, London og Nice, og jeg skal til London igjen. Grunnen til at jeg sier at jeg er en vanedyr er nok fordi jeg var i Paris og Rüst i fjor. I Paris bodde vi i et annet sted enn det vi pleide å gjøre, så det var nokså noe nytt. I Rüst var vi faktisk på samme hotell som ifjor, men ikke samme hotellrom selv om de ser akuratt det samme ut. London, vel London tre ganger i løpet av åtte måneder og det blir også kanskje en fjerde tur også. Nice var faktisk veldig nytt! Planen var å dra til Roma, men av et eller annet grunn så ble det Nice.

 

//This year I have been in five vacations so far, and it will be six in four days. I really love traveling and I do believe it is something that we should do. There are a lot of beautiful things to see around the world. 

Like most people I am a person of habit. This year I went to London, Paris ,Rüst, London and Nice, and I am going to London again! The reason I say that I am a person of habit is because I was in Paris and in Rüst last year. This year though we lived at a different place in Paris ( we used to live at the same hotel), so that was different. In Rüst we were in the same hotel, but a different room. The rooms all looks the same though so.. Then I went to London three times in a span of 8 months, and there will be a fourth trip in four days and maybe a fifth one in November. Nice was actually a new place for me. Originally the plan was to go to Rome, but in some weird way we decided to go to Nice instead.

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *