Just because she’s Asian

Categories Blogg

Jeg er litt usikker på om dere har fått med dere denne videoen, men det har jeg. De fleste som kommenterer, i hvertfall på Facebook, har uttalt konen som en Nanny. De sier det er fordi hun ser livredd ut som om hun kommer til å miste jobben. Jeg skjønner ikke hvordan de kom til den konklusjonen.

Kan det kanskje være at de er vant til å se asiatere som hushjelp? Noen antok at hun var hushjelp fordi han så rik ut til å ha råd til det. Kanskje de som kommenterer slik ikke er vant til å se på barn av asiatisk mor/far og far/mor fra et annet land, og da var det tydelig for meg at ungene var blandet. Det var hårfargen som var en giveaway for meg at barna var blandet. For meg så ikke moren ut som at hun var livredd, panikk fordi barna brøyt inn i et live intervju. Jeg hadde fått panikk om det var meg. Tror heller ikke hun så redd ut, altså buksene hennes var jo nede. Så her var det multitasking på gang.

Noen kommenterte også at faren var kald mot ungene og burde satt de i fanget eller noe. Tenk om han ikke hadde på seg bukser som matchet overkroppen, det er en stor sannsynlighet for at det er det som har skjedd. Hadde jeg vært på en intervju hjemme, og må bare vise overkroppen, så hadde jeg hatt på meg fin klær på overkroppen og kanskje pysjbukse eller shorts 😛

Jaja, folk altså…

1 kommentar

1 thought on “Just because she’s Asian

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *