Heisann Mars!

Categories Blogg

Hei! Jeg har vært borte en stund nå. Dette skyldes blant annet at jeg har sjonglert skole, bachelorarbeid, jobb, trening og litt fritid. Da jeg hadde vinterferie forrige uke, så var jeg hjemme og slappet av. Egentlig så føler jeg at dagene hadde bare suset forbi, jeg kan ikke huske å ha gjort noe fornuftig egentlig 😛

I dag sitter jeg på biblioteket på skolen og “prøver” å jobbe med bacheloren. Litt usikker på om jeg har nevnt det før, men vi har fått oss en Starbucks kaffemaskin på biblioteket. Nå sitter jeg og drikker karamell latte, fordi jeg er så innmari trøtt.

Om en time skal vi møte veilederen våres angående spørreundersøkelsen gruppen min lagde 🙂 Jeg har en lang dag foran meg! Skal nemlig jobbe fra 17 til 00:50!

 

Snakkes <3

3 kommentarer

3 thoughts on “Heisann Mars!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *