Min Valentinsdag

Categories Blogg

Jeg hadde en fin valentinsdag i går 🙂 Jeg møtte kjæresten min på skolen hans før vi ruslet videre til Oslo for å finne et sted å spise.  Vi visste ikke helt hva vi skulle spise så vi bare gikk langs Karl Johan imens. 

For noen uker siden,  ble vi anbefalt å spise på en asiatisk buffet på Posthallen. Så vi dro innom dit i går for å titte på hva de har å tilby,  men endte opp med å bli der.

De hadde sushi,  thairetter og kinesiske retter.  Buffeten koster 139 før 15 og 269 etter det og i helgen.

Her er et eksemplar på maten de hadde

Vi vat ganske fornøyd med maten,  og ble ganske mett etter 2. eller 3. runden.

Senere før vi skulle trene,  dro vi til McDonalds og kjøpte oss sundae og eplepai 🙂

Det var også god stemning på gymmen vår i går 🙂 gymmen har forresten en insta : @garasjegym 😄 følg oss gjerne 💪

Håper dere har hatt en fin valentinsdag 💕 ønsker dere en fin dag

3 kommentarer

3 thoughts on “Min Valentinsdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *