dagen i dag

Categories Blogg

I dag har vært en ganske grei dag.

Jeg sto opp ganske seint, sånn typ 13 seint. Dro til Oslo for å møte kjæresten. Jeg skulle egentlig møte to kjøpere av ting jeg selger, men det ble ikke noe av.

Hun første sa at det var en hendelse som hadde skjedd, og derfor ikke hadde muligheten til å møte meg. Vi har egentlig avtalt å møtes sånn siden 30.januar…

Den andre, sa plutselig at vi ikke hadde avtalt noe. Er litt usikker om snakk om å møtes på mandag etter kl 17 på Oslo S ikke er gyldig som å avtale noe. Denne kjøperen her, har også prutet ned prisene til de jeg selger. Plutselig ville hun at jeg skulle sende det til henne, selv om hun tidligere hadde sagt at det blir dyrt å sende. Da jeg sa at totalprisen ble 125 + 45 porto for varer som kostet opprinnelig 180 + 45 porto ble det for dyrt. Folk altså

 

En liten gladnyhet 🙂 Jeg skal til Tokyo denne sommeren, i en uke 🙂 Ble litt for glad i Tokyo, så små spontanreiser blir det ikke så mye av. Må spare penger fra nå av 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

håper dere har hatt en fin dag <3

3 kommentarer

3 thoughts on “dagen i dag

  1. Skjønner det var litt kjedelig, hender jo det er litt styrete å få organisert rundt det å selge ting.. Men Tokyo hørtes kjempekult ut da, skjønner at du gleder deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *