London og julegaveshopping 2017!

Categories Travels

London turen som jeg hadde i noen dager var en fantastisk fin tur 🙂 Vi hadde det så fint og koste oss mye. Jeg møtte klassekameraten min fra barneskolen på Filippinene, spiste så mye god mat, fikk det jeg ville og ikke minst så en kjendis. Ja, jeg så en kjendis. Vet ikke helt om dere kjenner til Alfie Allen, men han spiller Theon Greyjoy på Game of Thrones. Vi så han på vei til ChinaTown, og jeg spurte faktisk om det var han, han nikket og gikk videre.

Målet egentlig med turen var å kjøpe gaver til julen og bursdager, men mest jul.  Folk synes sikkert det er rart å handle julegaver så tidlig i året, men for meg så har det fungert ganske bra. Jeg slipper stresset og det å bli blakk månedene før jul. Jeg får også ting litt billigere i januar på grunn av januarsalg, også er det mye fint i utlandet som er både billig og unikt. Unikt fordi de har gjerne andre butikker enn det vi her har hjemme.

Julegaveshopping tidlig på året har jeg gjort i snart tre år nå, men jeg handler ikke alltid når det er januarsalg. I fjor ble det ikke noe gaveshopping i januar fordi vi reiste til Filippinene, men jeg gjorde det da jeg var i Japan og Berlin 🙂

 

Disse dropsene er forresten favoritten min. Det er en av grunnene til at jeg elsker å besøke Hamley’s. Disse kommer i ulike smak også er de sure i tillegg 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

8 kommentarer

8 thoughts on “London og julegaveshopping 2017!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *