Louis Vuitton kortholder

Categories Blogg

Jeg husker ikke hvordan, men da jeg først så Louis Vuitton Caissa Card Holder i Rose Ballerine visste jeg at jeg ville ha den. Altså jeg må bare si det nå, jeg er ikke rik!  Fra før av så har jeg en Pocket Organizer NM fra Louis Vuitton. Denne har blitt brukt daglig siden jeg kjøpte den i 2014. Den rommer opp til ni kort, men jeg var på utsikt etter en kortholder som rommer lappen, studentkort, Ruter-billett og bankkortet mitt. Det er fordi jeg vil ikke ta med hele kortholderen dersom jeg skal ut i byen, trene eller ta en kort tur til butikken. Jeg har i det siste vært veldig interessert i Louis Vuitton produkter som jeg håper avtar snart.

Denne kortholderen er, hvis jeg ikke tar feil, utsolgt over alt. Jeg fant en på Finn, men hun som selger den er andre eieren og har priset den 50 kroner billigere enn en ny en. Så da var det mye bedre å kjøpe nytt.  De hadde den desverre ikke i LV Oslo, og kunne heller ikke bestille en for meg på grunn av lang venteliste eller noe. De har den heller ikke i Frankrike ( jeg spurte) og en uke før jeg skulle reise til London fikk jeg beskjed at 1. Den er utsolgt over alt og 2. Selfridges hadde litt igjen. Så da vi var i London besøkte vi Selfridges, men de hadde den ikke lenger, så da henviste de oss til New Bond Street. Jeg fikk en kjempe hyggelig kundebehandler som letet etter kortholderen i sånn fem minutter. De hadde den ikke, men hun henviste oss til Harrods som hadde én igjen. Det måtte jeg selvfølgelig ha 😛

Det tok litt tid før hun som hjalp meg fant den, men hun fant den 😀


Her er den fine lille skatten min 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg synes den er så fint jeg, selv om kjæresten mener at det ser ut som den kvinnelige kjønnsorganet haha. Den kan romme opp til fire kort, også liker jeg at den er så tynn. Jeg synes også at Rose Ballerine fargen er så fin 😀

4 kommentarer

4 thoughts on “Louis Vuitton kortholder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *