Heis på vei ned

Categories Blogg

Har dere noen gang blitt satt fast i en heis? Det skjedde nemlig med meg i går rett før jeg skulle bli ferdig på jobb.

Jeg hadde så lyst å rekke bussen som gikk 20:24, og siden jeg ble ferdig tidlig hadde jeg 10 minutter på meg for å rekke den.  Jeg tok heisen ned,  fordi den pleier å gå raskere ned.  Da den var på vei ned,  så stoppet den plutselig. Ringte alarmknappen med en gang,  og de skulle sende noen til å fikse det. De var snille å informerte meg om at hjelp kommer om ca 20 minutter.

Det var så utrolig dårlig nett inne i heisen #firstworldproblems.  Jeg fikk liksom ikke gjort så mye,  kunne ikke spille fordi jeg hadde dårlig batteri.

Hjelpen kom nok en halvtime senere, men jeg rakk desverre ikke 20:54 bussen. Så  da måtte jeg vente en halvtime til før neste bussen skulle komme. Da bussen var på vei til Sandvika stasjon, så hadde toget nettopp kjørt. Jeg kom hjem en time senere enn det jeg burde,  men men. Det var heldigvis kake hjemme, som ville gjøre humøret bra 🙂

Kaken er en sen bursdagskake til broren min.  Det er ube cake,  eller purple yam cake.  Det er noe av det beste jeg vet om, men det holdt med en kakestykke for meg 🙂

9 kommentarer

9 thoughts on “Heis på vei ned

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *