Shoryu Ramen

Categories Food

På søndag møtte vi klassekameraten min fra barneskolen på Filippinene.  Vi tok med henne til Shoryu Ramen Soho fordi jeg synes det er koselig der og fordi maten er ganske god!

Alle bestilte det samme egentlig: pork buns og Kotteri Hakata Tonkotsu ramen. Vi jentene bestillte også matcha.

Pork buns-ene var ganske gode,  de var litt spicy og alikevel veldig god!

Ramen, åå den var så utrolig god! Egget som er oppi ramenen er varm, men eggeplommen var litt kald.

Mens vi spiste så skravlet jeg og klassekameraten min så utrolig mye! Synes litt synd på kjæresten min fordi vi snakket et helt annet språk.  Vi kommer fra samme land alle tre,  men jeg vokste opp på et annet sted som snakker et annet språk.  Vi snakket fellesspråket vårt i ny og ne slik at han også kunne bli med i samtalen. 

Vi var alle veldig fornøyde med maten, og ble kjempe mette.  Vi måtte desverre forlate stedet og fortsette skravlingen et annet sted.

Addressen til Shoryu Ramen er 3 Denman St, Soho, London W1D 7HA, UK.  Vi var i Soho avdelingen,  men har sett på nettsiden deres at det finnes andre avdelinger.

14 kommentarer

14 thoughts on “Shoryu Ramen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *