Japansk godteri :D

Categories Food

Heisann! På fredag fikk jeg både Oyatsubox og TokyoTreat samtidig i posten. Det var ikke før lørdag at jeg åpnet boksene for å se innholdet 🙂

Jeg er desverre ikke spist noen enda, men jeg planlegger å spise noen av de på flyet senere. Noen har jeg faktisk smakt på før.

 

Her er innholdet på Oyatsubox 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Inne i boksen fra Oyatsubox er:

  • MeltyKiss Chocolate
  • Watagashi Ramune- sukkerspinn i ramune smak, nam!
  • Puku Puku Tai- Strawberry ( bilde med rosa fisken)- jeg er ikke så glad i jordbærsmak på kjeks o.l, så dette gir jeg bort til søsteren min.
  • Ninja Meshi- Cola (bildet med en mann i svart klær)- alt med cola smak synes jeg er god uansett 🙂
  • Maruko Chan Marshmallow
  • Calbee Japanese Pizza
  • Kuppi Ramune ( bildet med kanin)
  • Pocky Midi- Chocolate
  • Mogochu Grape
  • Hi-Chew Mini
  • YEAH-Chocolate ( den søte katten)
  • Tamagochi nøkkelring 🙂

 

Her er innholdet fra Tokyo Treat

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inne i boksen er det:

  • Condensed Milk Choco Anpan (det den lille jenta med boller foran seg)- dette her smakte jeg før, og jeg synes den var grei.
  • Black Thunder-Kinako Flavor
  • Super Ottotto Savory Soy Sauce Flavor- potetchips med soyasaus smak, elsker soya saus, litt usikker på hvordan det er som chips smak.
  • Samurai Japan Chips- saltet chips
  • Sour Plum Fortune Candy (bildet med en gammel mann)- det er skal visst være russian roulette aktig, der du ikke vet om du får vanlig plomme smak, eller super sur en.
  • Pikachi Gummy- i drue smak 🙂 man slår aldri feil med druesmak.
  • Nakoyoshi Neru Neru Muscat Grape & Strawberry flavor- Det er en DIY godteri
  • Sakupan Choco Monaka ( den med en panda på bildet)- disse er ganske gode 🙂
  • Fizzy Soft Candy- Orange & Lemon Flavor- det er den til venstre til bonus godteriet
  • Frog Family Gummy- gummi i grønn eple og druesmak.
  • Facial Art Mask- Jeg fikk en ansiktsmaske! Det er fuglen til høyre for Pretz
  • Calpis Soda- jeg har en love/hate forhold til Calpis Soda. Den er rar, men god samtidig som den smaker annerledes. Den er sånn melk aktig, uten at det er melk. Veldig vanskelig å forklare.
  • Pokemon Stick Candy- har spist en liknende godteri da jeg var i Japan, og den var god. Dette er i orange soda smak.
  • Glico Cultured Butter Pretz- jeg elsker dette! Den er ganske god! Smør <3
  • One Piece Chocolate Wafer- det spiste jeg nå nettopp. den er ganske grei. sjokoladen inni den er ganske god 🙂
  • Alfort Chocolate Buscuit Red Bean Flavor

 

Tenkte å ta med meg Calbee Japanese Pizza, Hi-Chew mini, Ninja Meshi-Cola, Watagashi Ramune,Samurai Japan Chips, Super Ottotto Savory Soy Sauce, Fizzy Soft Candy Stick med meg på flyet i morgen 🙂  Noen har jeg tenkt å gi til søskene mine 😀

 

Nå skal jeg prøve å legge meg, må opp kl 4 30 i morgen 🙁

12 kommentarer

12 thoughts on “Japansk godteri :D

  1. Den lille Pandaen c:: Det varier litt ut i fra hvilken pakke du velger. Jeg betaler 25dollar for Premium pakken jeg får fra Oyatsubox.
    TokyoTreat er litt dyrere, men her kan du velge mellom tre ulike pakker. Den minste med 5-7 godterier koster 14,99 dollar, medium med 10-12 godterier koster 24,99 dollar, og pakken jeg har som er dens største med 16-18 godterier + en DIY og 1 drikke koster 34,99 dollar.

    Du kan når som helst si opp abonnementet også er det gratis frakt 😀
    Legger til ved link til begge:
    Oyatsubox: https://oyatsucafe.com/pages/japanese-subscription-boxes/oyatsubox-december
    Tokyo Treat: https://tokyotreat.com/

  2. Victoria: Det er ganske mye av de jeg får som er gode, jeg har nok fått noen rare. Som for eksempel Cream Stew smak på en Ramune drikke, det var ikke godt!
    Ellers er det mye spennende også 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *