Dalat Cafe

Categories Food

I går så dro jeg til Dalat Cafe i Oslo. Det er ikke alltid jeg og kjæresten min drar til en Vietnamesisk restaurant, men jeg klarte å overbevise han:) Han bestillte kun dessert siden han ikke var sulten, men vi delte alikevel på ferske vårruller 🙂

Ferske vårruller er så utrolig godt! Sausen var også veldig god, jeg klarer ikke helt å sette ord på hvordan den smaker.

Jeg bestillte Pho Bo (tror det var det den het) med oksekjøtt. Vanligvis så klarer jeg ikke å spise opp så store porsjoner med nudler, men jeg klarte det denne gangen. Kjempe god mat!

Fikk ikke tatt bilde av desserten som kjæresten min hadde, men jeg fikk smake på den og den var bare veldig god!

Jeg var stort sett fornøyd med maten i kafeen og tror nok vi vil besøke stedet i framtiden 🙂

 

Ha en god helg <3

10 kommentarer

10 thoughts on “Dalat Cafe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *