Flo Prestige Paris

Categories Food

Da jeg gikk på videregående ble jeg kjent med en utvekslingsstudent fra Japan. Hun gikk i 3.vgs da jeg gikk i 2. Det viste seg at hun jobber i Tokyo,  så da avtalte vi å møtes dagen før vi skulle reise.

Vi dro først til en restaurant ved Tokyo station for å spise lunch. Der var det servert god mat og ikke minst så var det billig.  Etter lunch gikk vi rundt Tokyo Station før vi havnet på Flo Prestige Paris i en shoppingsenter.

Det var ca 20minutters kø for å komme inn i kaféen. Vi kom oss inn til slutt.

Vi bestillte kaker og drikker. Jeg bestillte en pæreterte.

Jeg synes at den smakte greit.  Fikk liksom ikke en ”dette var kjempe godt” følelse.  Jeg tror det er fordi jeg fikk smake på kjæresten min sin eplepai først! Eplepaien er en av de beste jeg har smakt.  Den var kjempe god.  Jeg angret faktisk der og da for at jeg ikke valgte det samme!

Vi ble faktisk lenge på kaféen for å skravle.  Venninnen til venninnen min kom også underveis og da ble det mer skravling 🙂

13 kommentarer

13 thoughts on “Flo Prestige Paris

  1. Henriette Celin: Eplekaken var kjempe god! Det var det 🙁 Den smakte ikke dårlig, jeg bare likte eplekaken mye bedre 😛

    Ønsker deg en god helg <3

  2. REBECCA HOLDER: Det var veldig koselig 😀 Vi hadde ikke sett hverandre på over 5 år! Kjempe hyggelig avsluttning på ferien 😀

    Ønsker deg en god helg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *