Popcorn Papa

Categories Food

Her i Norge når man kjøper popcorn så er det vanlig at den er saltet.  Noen ganger kan vi tilsette krydder med smørsmak,  cheddar og white cheddar.  Da vi gikk rundt en shoppingsenter fikk jeg øye på Popcorn Papa som tilbyr 32 ulike popcorn smak. 32!

Dette måtte vi selvfølgelig prøve og da sto vi kø for å kjøpe popcorn.  Vi fikk meny på japansk,  men heldigvis så kan jeg lese litt japansk at vi klarte oss.

Det var utrolig veldig mye å velge mellom,  men vi klarte å velge til slutt.
Her kan dere se litt av menyen.  Noen av smakene er: cheese curry,  tomato salad,  noriwasabi, jabanero,  caramel,  apple pie, cappuccino, chocobanana og yoghurt.  Det som er nummer 1 er caramel nuts, nummer 2 er umekatsuo og nummer 3 er milky maple.

De smakene som vi valgte var matcha (grønnte), karamell,  takoyaki og bacon cheese.

Bacon cheese,  takoyaki og karamell var kjempe gode! Matcha var god den også,  men den ble for søtt og ikke minst ble tunga og fingrene mine grønn. Haha

Vi fikk også gratis vifte!

Nå fikk jeg lyst på popcorn 🙁

Håper dere har en fortsatt fin søndag <3

8 kommentarer

8 thoughts on “Popcorn Papa

  1. REBECCA HOLDER: Det er nok popcorn heaven for en som er glad i popcorn! Ulike popcorn smak liksom 🙂
    Vanlig popcorn med masse smør er jo det beste jeg vet om!

    Beklager sent svar, ble opptatt i går 🙁
    Ønsker deg en fortsatt fin dag<3

  2. Henriette Celin: Jeg tror ikke de har fått inn popcorn med karamell på kinoene i Oslo 🙁 Popcorn med karamell er utrolig god!

    Beklager sent svar, ble opptatt i går 🙁

    Ønsker deg en fortsatt fin dag <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *