L’Ueno

Categories Food

L’Ueno er et bakeri i Ueno i Tokyo.  Dette bakeriet selger de søteste bakervarer noen sinne!

Jeg har besøkt bakeriet tidligere i januar.  Likte det så godt at vi måtte innom denne gangen også 🙂

Er ikke de så utrolig søte?

Forrige gang så kjøpte jeg en boks med ulike forhåndsplukket bakervarer,  denne gangen valgte jeg bakervarene selv.

Jeg valgte en bjørn,  en panda,  en skilpadde og en løve 🙂

Bjørnen hadde sjokoladefyll inni,  skilpadden hadde matcha/grønnte,  mens resten hadde vannilje (tror jeg,  jeg husker ikke helt).

De var veldig gode,  men jeg må være ærlig å fortelle at etter tredje bakervaren så ble jeg litt småkvalm.  Det ble rett og slett for søtt for meg,  og jeg blir småkvalm når jeg spiser for mye søtt. Det kan også være fordi jeg spiste de før leggetid 😀 Hadde jeg sikkert spist de til lunsj hadde det ikke vært noe problem 🙂

9 kommentarer

9 thoughts on “L’Ueno

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *