Aqua Park Shinagawa

Categories Travels

En dag mens jeg så på serien Good Morning Call på Netflix så var det en scene der hovedpersonen dro til et akvariet.Jeg tenkte der og da at dit skal jeg når jeg er i Tokyo. 

Vi dro dit en dag når vi ikke hadde noe annet å gjøre 😀 Billettene kostet 350 for to personer. Det var faktisk ikke så ille 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dette er en interaktiv akvarium. Det er fisk inni, men skjermen er touch. Turte ikke å være der så lenge siden det var masse barn som drev å trykket på skjermen 😛
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk aldri noen bra bilder fra dette stedet. Dette er manet området og det mest fargerike området i hele akvariet. Det var i denne scenen fra Good Morning Call som fikk meg til å ville dra til stedet. å være i dette området var ganske fascinerende. Maneter er utrolig fine, men synd at noen av de er så dødelige. OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vi rakk å se på en delfinshow. Det står at man kan bli vår, men i realiteten så blir man våt. Jeg tror det var tre ulike arter av delfiner der. Showet varte i sånn 15 minutter, og det var ganske bra 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
En ganske rar hai 😀
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Denne er en kjempestor manta ray. Var ganske fascinert av dette siden jeg ikke har sett en så stor manta ray før.

Vi var i et området som hadde reptiler, og jeg har alltid hatt en stor interesse for kameleoner. De er kjempe kule!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Denne slangen er rar, bare se på nesen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Disse har jeg sett på ulike butikker i Tokyo, men det var ikke lov å ta bilder av de. Her hadde jeg muligheten til det. Vet egentlig ikke hva de er, men de ser utrolig fine ut.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mot slutten av besøket våres dro vi til butikken inne i akvariet. Det var veldig mange søte ting som var til salgs. Jeg ble faktisk overrasket siden kjæresten min kjøpte meg to bamser, en av en oter og en flodsvin. Det var uventet og gjorde meg kjempe glad 😀

6 kommentarer

6 thoughts on “Aqua Park Shinagawa

  1. Så utrolig stilig det mest fargerike rommet var. Wow! der ville jeg ha gått og. Og så mye annet kult det var der. Stilig lilla fisk, og kjekt med delfinshow da 😀
    Heldig som fikk 2 bamser av kjæresten også. Veldig søtt <3

  2. Henriette Celin: Det var kjempe fint i det akvariet! Jeg fikk lyst til å dra tilbake 🙁

    Det var veldig uforventet at jeg skulle få bamse 😀 Synes det var også veldig søtt av han <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *