Dubai

Categories Travels

Hei!

Til Tokyo så fløy vi med Emirates, og da hadde vi en mellomlanding i Dubai i ca 8 timer. Emirates var faktisk en kjempefin fly å fly med. Flymaten var ganske god og så var det masse underholdning om bord. Jeg så på masse filipinske filmer jeg ellers ikke ser på. Det var wifi om bord, men det varte bare i en time og så var det kjempe treig. Man kunne også bruke mobiltelefonen oppe, altså du kunne ringe eller sende sms, de hadde sin egen mobilnettverk der oppe.

Dubai flyplass var ganske stor! Det var fakstisk ganske mange filipinske arbeidere der borte, så jeg kunne snakke språket når jeg bestillte mat XD Vi var i B bygget og gikk fra det ene enden til det andre. Etter to timer på flyplassen, ble vi ganske slitne og ville sove.

Vi gikk derfor opp til hotellet på flyplassen som heter Dubai International Hotel, og bestillte et hotellrom. Det  var kjempe dyrt, men det var verdt det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det var gratis wifi på hotellet, som betyr at vi spillte Pokémon Go! Det var to Pokéstop i området vi var i 😛

Sengen våres var forresten kjempe behagelig. Jeg fikk sovet ordentlig. Det var også ganske deilig å kunne dusje i fred uten å tenke på hvor vi skulle legge fra oss bagasjen.

Jeg tror nok at det blir siste gangen jeg skal sove i et hotell på en flyplass. Det var verdt det ja, men synes fortsatt at det er veldig surt å betale mye for noen få timer.

 

Vi er forresten i Tokyo nå 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Dubai

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *