American Tourister

Categories Travels

Heisann 🙂

Jeg bestillte ny koffert som jeg kan ta med til Japan 🙂 Denne har jeg overvåket i over en uke nå! I dag fikk jeg endelig bestillt den og med 10% rabatt!  Elsker rabatter!

Jeg har en koffert fra før av, men den  ganske liten i størrelse i forhold til det jeg har nettopp bestillt. Når jeg skal være i Japan i over to uker er det da kanskje litt greit å ha en større koffert med tanke på shopping!

Denne jeg bestillte er fra American Touristers nye kolleksjon Air force 1. Fargen er i gradient blue som gir en ombre effekt. Den er i størrelse large eller  76cm, de har en koffert i størrelse xl, men det blir kanskje litt for stor. Kofferten kan også utvides, noe som jeg synes er ganske praktisk for da rommer det mye mer. Jeg får også en begrenset 3 års garanti med den.

Jeg gleder meg til å få kofferten og håper at det blir min langvarig reisepartner i fremtiden 🙂

 

7 kommentarer

7 thoughts on “American Tourister

  1. Janne: den var fin 🙂 gleder meg til å få den 😀

    Takk, er så glad i Japan. Jeg mener at alle må besøke Japan en gang 😀

    Håper du har en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *