Mai Oyatsubox

Categories Food

Heisann, da fikk jeg Oyatsuboxen min i går 😀

Ble desverre ikke så bra bildekvalitet da jeg måtte skynde meg med å ta bildene i går. Jeg gleder meg alltid til å få denne boksen 😀 Denne månedens boks har ikke skuffet med, vel de skuffer meg aldri 😛

I boksen har jeg fått:

  1. Pique Eight- Buttermilk
    • Denne har jeg enda ikke smakt. Det står at det er en ”mix of Japanese and Western flavors”. Den er laget av smør fra Hokkaido og er visst ekslusivt i Tokai området i Japan. Det blir spennende å smake.
  2. Dodotto Ramune
    • Dette er en DIY candy kit som vi enda ikke har prøvd.
  3. Hi-chew Otona Orange
    • Dette er visst for voksne, det er ikke tull, det står på beskrivelsen. Dette syntes både jeg og typen smakte godt, søsteren min på 13 år derimot syntes ikke det.
  4. Black Thunder- Gold
    • Dette har vi heller ikke smakt, men dette er sjokolade og kjeks.
  5. Puchitto Honey Lemon
    • Dette er utrolig godt. Meg, typen, søsteren og broren min synes at dette her var godt. Veldig synd at det ikke var så mye av den. Dette skal jeg definitivt lete etter når jeg er i Japan. Det er veldig mykt også.
  6. Kabaya Watermelon
    • Det står at dette er kun tilgjengelig i noen mpneder i Japan. Dette smaker akkurat som vannmelon godteri man får kjøpt her hjemme.
  7. Bourbon Choco Anpan
    • Det var ikke sjokolade i den bare sånn dere vet, det er condensed milk som er inni i disse. Det her var søtt og godt. Ikke like mykt som jeg forestillte meg, men det funker. Holdt på å spise alt i går.
  8. Cat Milk Caramel Choco
    • Reaksjonen til lillesøsteren min ”Dette er spillet jeg spiller, åå så søt”. Vi har desverre enna ikke smakt på dette 🙁
  9. Butamen Pork
    • Dette er nudler! Veldig god nudler. Selv om det er i en bitteliten boks så er det ganske mye nudler i den.
  10. Butamen Curry
    • Dette er akkurat som butamen pork bare i curry smak. Det smaker faktisk ganske godt dette her.
  11. Costume Chocolate
    • Dette er er utrolig søt. Man må gå gjennom fire ansiktsutrykk før man får ut godteriet.
  12. Coris- Pirate Cola
    • Har fortsatt ikke smakt på dette her 😛


Nå skal jeg fortsette med eksamensjobbingen, målet er å bli ferdig til i morgen. Så vi snakkes

Håper dere har hatt en fin dag <3
 

4 kommentarer

4 thoughts on “Mai Oyatsubox

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *