Dagen i dag

Categories Trening

I dag har dagen min vært så utrolig kort, føler jeg da.

Dagen startet med at jeg trente 30 minutter Cardio Puls på Elixia kl 10.Vi var overraskende få i dag, det pleier å være full sal i disse timene. Mye mer plass til oss som er der da 😀

Etter cardio timen begynte jeg med treningsprogrammet mitt. Det har gått greit å trene alene, men det er noen øvelser der jeg savner å ha en spotter. Det er litt vanskelig å øke i vekt uten spotter for da kan det gå galt når man ikke klarer siste rep. Det skjedde nemlig med meg. Jeg klarte ikke siste sett på benkpress, og det er utrolig vanskelig uten spotter. Jeg klarte heldigvis å rulle den ned til hofta slik at jeg kunne sette meg ned og løfte den opp. 

Hip thrust er så utrolig digg! Man føler det virkelig i rumpa mens man trener, og det svir også.

Jeg er egentlig ikke så glad i å ta bilder når jeg trener, men tenkte i dag går det greit 😀
 

Jeg var ikke hjemme før sånn typ kl 12, så det var en litt lang økt. Så gikk jeg ut en tur i det fine været for å kjøpe mat som jeg mangler til lunsj. Lagde ferdig lunsjen min. Så måtte jeg hjelpe søsteren min med mattemaraton. Etter det sov jeg ganske lenge.

Jeg har nå nettopp blitt ferdig med å lage middag og mat til i morgen. Snart skal jeg legge meg ned for i morgen skal jeg opp kl 4!

7 kommentarer

7 thoughts on “Dagen i dag

  1. Den lille Pandaen c:: 4, fordi jeg er litt treig om morgenen, så jeg trenger god tid. Jeg våknet opp 45 minutter senere da 🙁 Begynte å se på Skam, og da kunne ikke jeg stoppe å se på før kl 00:30?? haha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *