Time for a change!

Categories Blogg

Hallo og god dag.

I dag begynner reisen min til en livsstilforandring. Jeg fikk nemlig min kostholds- og treningsplan i går fra min online coach. Planen varer i 4 uker der målet er å miste  kroppsfett og bygge muskler. Planen er skreddersydd etter mine behov og ønsker. Jeg har ikke ett ønske om å gå ned i vekt, men å redusere kroppsfett og det å bli mye sunnere enn det jeg er nå.

Kostholdsplanen min består av 4 måltider og en mellommåltid daglig. De jeg skal spise er heldigvis lett å lage og jeg kan kombinere ulike typer matvare ut i fra hva jeg foretrekker. I går kveld begynte jeg å lage det meste av hva jeg skal spise for i dag. De var de jeg hadde tilgjenglig hjemme fra før av og var enkelt å lage. Bildet nedenfor er viser noe av hva jeg skal spise i dag.

Gruer meg faktisk fordi jeg er ikke så flink til å følge kostholdsplaner. Det ender opp med at jeg sporer av hele tiden og går tilbake til min usunne livsstil. Jeg ønsket en forandring, men vil ikke at dette skal skje så da oppsøkte jeg en coach.

Gleder meg allikevel for å se om jeg får til en forandring og om jeg klarer å holde meg til planen. Jeg har heldigvis en coach som jeg skal gi tilbakemelding til hver uke for å se hvis ting forandrer seg eller ikke 😀

Finværet er fortsatt her og det skal nytes til tross for at jeg er på jobb.  Ønsker dere en riktig god dag 💕

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Time for a change!

  1. Henriette Celin: Pasta med kyllingbiter og avokado var faktisk ganske god, selv uten dressing 😀 Ja, det har du helt rett i. allikevel så er det utrolig mye usunt som er så god

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *