London calling

Categories Travels

London calling…

Neida. Jeg skal ikke til London,  men jeg har veldig lyst til å dra dit 🙁

Det er bare noe helt fantastisk med London.  Selv om jeg har vært der flere ganger, så blir jeg ikke lei. London har en viss charm som gjør at man vil komme tilbake.  Det er ikke som andre byer der en tur er nok,  her vil man dra tilbake.

Savner faktisk Shake Shack som ligger i Covent Garden.  Veldig god burger og veldig god pommes frites med smeltet ost på toppen. 

Frister dere litt med bilder som jeg har tatt 🙂 Når jeg ser på bildene selv så blir jeg fristet til å ta en spontantur til London 😉

7 kommentarer

7 thoughts on “London calling

  1. Så digg med smeltet ost oppå pomme frittes´ene! det har jeg aldri smakt før ;o
    London er virkelig en fin og innholdsrik by. Vil veldig gjerne tilbake igjen dit selv ^^

  2. Henriette Celin: Det er veldig godt! De selger noe liknende hos Max, men den har jalapeno og det smaker ikke like godt 🙁

    London er virkelig det 🙂 skulle ikke ha sett på gamle London bilder 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *