Tokyo Leilighet

Categories Travels

Jeg har allerede booket en leilighet til Tokyo turen. Jeg booket den gjennom Airbnb siden jeg har hatt gode erfaringer derifra.

Leiligheten skal vi ha for oss selv, noe som er ganske deilig. Leiligheten ligger i Edogawa (gamle Tokyo), så vi bor litt utenfor sentrum 🙁 Hadde sykt lyst å bo i nærheten av JR Yamanote Line eller ved Akihabara, men leilighetene der  som var ledige var ganske liten og ikke minst dyrt! Hadde det vært mindre enn 16 dager hadde jeg sikkert gått med på å bo i et lite sted. Synes det er litt greit å bo i et sted som er litt større når man skal være der i to uker.

Det som er bra med stedet som jeg har booket er at det er ganske nær tbanen, så det å reise kollektivt er uproblematisk. Reiseturen kan være mye lengre og kanskje litt dyrere, men det gjør ikke noe. Det er plass til 4 personer her og det har det som er viktig når jeg reiser: aircondition og wifi 😛 Vi får forresten en pocket wifi som vi får låne. Pocket wifi er veldig genialt å ha, man sparer masse penger på mobil data også har man tilgang på nettet hele tiden 😀

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med å ha valgt dette stedet og jeg gleder meg til å bo der i 16 dager. Jeg synes det er mye bedre enn å bo i hotell der man blir litt anstrengt. Her føler jeg at vi kan ha friheten til å komme sent hjem og å sove lenge uten å tenkte på at de skal rydde rommet.

Jeg har lånt alle bildene mine fra Airbnb så jeg eier nok ikke bildene selv. Jeg komme till å ta mine egne bilder av stedet og det skal jeg definitivt dele her. Ser ikke det fint ut?

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Tokyo Leilighet

  1. For en søt do!
    Så veldig koselig ut der da. Og er enig med deg at det kan bli litt anstrengt på hotell. Man føler seg mer fri når man bor i en leilighet ^^
    Kjedelig at det ikke er kjempe nære sentrum da, men ellers høres det jo ut som en fin leilighet (:

  2. Henriette Celin: Det var ganske søt do ja 😀

    Det så veldig koselig ut og var nok en av grunnene til at jeg valgte stedet. Det er veldig deilig å ha friheten til å våkne opp når man vil uten å måtte tenke på roomservice 🙂

    Vi overlever nok med at stedet ikke er helt i sentrum 🙂 Vi får nok sett mye fint i Edogawa også 🙂 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *