H&M x Balmain

Categories Blogg

English translation after the pictures 🙂

Jeg hadde egentlig ingen planer om å kjøpe noe fra dette årets designersamarbeid. Siden H&M Stortinget ligger 2 minutter unna skolen min, bestemte jeg meg for å gå inn å titte. Da jeg kom var det tomt for klær med unntak av bandeau toppene, men det var en del vesker og smykker igjen. En av de få tingene jeg likte fra kolleksjonen var ringen som jeg har kjøpt. Er det meg eller er årets kolleksjon en av de dyreste? Den var det eneste på bordet så da tok jeg den, men mens jeg sto på kø så jeg at det var en liten størrelse. Jeg leverte boksen tilbake siden jeg hadde ikke behov for en ring som ikke var i min størrelse. Noen få sekunder senere så kommer en ansatt og setter en boks med samme ring på bordet rett foran meg. Denne boksen hadde ringen i min størrelse, så det plukket jeg opp fort. Så nå er jeg en eier av en ny ring som mest sannsynligvis ikke kommer til å bruke 😀

Kjøpte dere noe  fra årets kolleksjon?


//I had actually no plans of buying anything from this year’s designer collaboration. Since H&M in Stortinget was just 2 minutes away from my school, I decided to drop by. When I came there an hour after opening, all of the clothes were empty except for the bandeau tops but they did have a lot of accessories. One of the few things I liked from this collection was the ring that I bought. Is it me or is this year’s designer collaboration crazy expensive? The ring was the only ring of it’s kind left, naturally I took it with me. While standing in queue I saw that the ring was too small for me, so I went back to bring it back since I have no use for a ring too small for me. A few seconds later after returning it a sales associate places an identical ring right in front of me. The ring was in my size, so I took it quickly. I am now an owner of a new ring I most likely will never use 😛

Did you buy anything from this years collaboration?

#hmbalmaination #hmbalmain

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “H&M x Balmain

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *