Despicable Me Surprize Qube: Minions

Categories Food

I går da jeg var på Sandvika Storsenter stoppet jeg innom Dropsen og kjøpte meg en Minions Surprize Qube. Den kostet 18kr. Jeg kjøpte den fordi: 1. det var noe som var nytt og 2. det er Minions!

Det var ikke før sent på kvelden i går at jeg husket at jeg hadde kjøpt den. Inne så er det en pakke med gul godteri i jordbær smak, tre klistemerker og to standees (vet ikke hva det er på norsk). Det tok meg en stund og masse youtube videoer før jeg visste hvordan jeg skulle sette opp de to minions sammen. Det var fordi de som skal koble de to sammen og standen hadde ikke så dyp gap eller noe, jeg var ganske redd for å ødelegge de. Jeg klarte det etter hvert.

Godteriet var faktisk ikke så verst heller, og dette kommer fra en som ikke like jorbærsmak godteri osv. Det skal visst også være laget av ekte fruktjuice.

Fikk lyst til å kjøpe mer for å få samlet på alle 😀 Er ikke de så søte?


//Yesterday when I was in Sandvika sentre I went to a store called Dropsen and bought Despicable Me Surprize Qube. It cost 18kr. I bought it because: 1. it was something new and 2. because Minions!

It wasn’t before late at night that I remembered that I bought it. Inside the box was a pack of strawberry flavored yellow candy, three stickers and two standees. It took me a while, actually a lot of youtube videoes before I found out how to properly stack the two minions. The gap wasn’t that deep and I was scared of ruining it, but it worked.

The candy was actually good, and this comes from someone who is not really a fan of strawberry flavored anything. The candies are also supposed to be made with real fruit juice.

I am thinking of buying more to collect the rest 😀 Aren’t they cute?

#minion #despicableme #surprizeqube

6 kommentarer

6 thoughts on “Despicable Me Surprize Qube: Minions

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *