I scream for ICE CREAM

Categories Food

Nå som det er varmt er det ekstra godt å spise is. Jeg liker is og er faktisk ikke redd for å prøve nye smak som er ikke så vanlig som f.eks grønn te. Grønn te is fra Häagen-Dazs er faktisk veldig god, jeg smakte på den da jeg var i Japan. Jeg finner den desverre ikke her i Europa. Sorbet liker jeg også veldig godt, og da velger jeg som regel mango og sitron! Her er i hvertfall en liten kollasj som jeg lagde for å friste litt 😀 Alle bildene er mine og er fra bl.a. Ben and Jerry’s, Big Gay Ice Cream i NYC, Mövenpick, Universal Studios Japan, Gelati D’Alberto i Paris, ParadIS og Jijonenca i Barcelona.


//Now that it is summer, it is the perfect time to eat ice cream. I love ice cream and I am actually not afraid to try new flavors such as green tea. Green tea ice cream from Häagen-Dazs is actually pretty good, but I can’t find it anywhere. I tasted it first when I was in Japan. I also like sorbets, and my go to flavor is lemon and mango! Here is a little collage to tempt 🙂 All pictures are mine 😀

#iskrem #is #sorbet #benandjerrys #haagendazs #häagendazs #jijonenca #paradis #gelatidalberto #mövenpick #biggayicecream

5 kommentarer

5 thoughts on “I scream for ICE CREAM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *