Wants: Valentino Rockstuds

Categories Blogg

Jeg er så himla forelsket i Valentino Rockstud sko. Jeg synes at de ser så fine og elegante ut. De ser ut som om de passer til alle anledninger. Passer i jeans og kjole,  kanskje mest jeans.  Hadde det ikke vært for prislappen hadde jeg sikkert skaffet meg en. Det er ganske absurd å betale over 8000 for et par sko synes jeg, men det er jo lov å elske eller ville ha noe for det.
Fargene jeg tenkte jeg kunne ha er svart,  alpaca,  rød eller poudre 🙂 Kanskje ikke svart siden jeg har alt for mye svarte sko. Bildene er i kronologisk rekkefølge på de fargene jeg vil ha. Prisene er fra Neiman Marcus,  men det kan også være billigere andre steder 🙂

Svart/black finnes her(e) .  Alpaca her(e) . Poudre her(e) . Rød her(e).

//I am in love with Valentino Rockstuds. I find the heels elegant to look at would fit any kind of attire.  From jeans to dress attires,  well maybe it would fit jeans attire most I think.  If it weren’t for the hefty price tag I would’ve bought me a pair already. I think it is absurd to pay 8000kr for a pair of heels. Even though I cannot afford them for now it is still allowed to want a pair. The colors that I could think of are black, alpaca,  red and poudre  Maybe not black as I have way too many black shoes. The pictures above are in chronological order to the colors.  These are prices from Neiman Marcus,  might be cheaper somewhere else.

#Valentino #valentinorockstuds #rockstuds

2 kommentarer

2 thoughts on “Wants: Valentino Rockstuds

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *